❋❋ VANDAAG GRATIS VERZENDING OP ALLE BESTELLINGEN! ❋❋
❋❋ VANDAAG GRATIS VERZENDING OP ALLE BESTELLINGEN! ❋❋

Volg jouw pakketje


Wij van ikwilkoopjes.nl verbeteren dagelijks onze klantenservice, om deze reden hebben wij vanaf heden besloten om onze track&trace dienstverlening een flinke upgrade te geven. Wij zullen dan ook vanaf 23 mei a.s. gaan werken met een track&trace 2.0 systeem!

Tot de 23e kun je jouw pakketje nog steeds volgen via deze link

Vanaf deze datum kun je de onderstaande button je pakketje live volgen!




Veelgestelde vragen:


Track en trace codes zien er vaak zo uit:
- LX6411244436NL
- LL0195456429CN
Let op: Dit zijn slechts voorbeelden.
WAAR IS MIJN BESTELLING?
Wij verzenden vanuit internationale warenhuizen gevestigd in Europa, Azië en Noord-Amerika, afhankelijk van het product. De verzendtijd bedraagt normaal gesproken 10-20 dagen. In sommige gevallen kan de verzendtijd iets langer duren, hierin zijn wij afhankelijk van PostNL/BPost 

Track & Trace
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace-informatie (de Track & Trace-code hebben we je gestuurd via de mail) beschikbaar via:
https://www.17track.net/nl. Vink het vierkantje naast "Vertalen: Nederlands" aan om de informatie naar het Nederlands te vertalen.

De Track & Trace-informatie voor jouw bestelling kun je ook direct inzien door op de 17track.net-link in de door jou ontvangen e-mail te klikken.

Voor België kan ook de website van bpost gebruikt worden: https://track.bpost.be/btr/web/#/home

Let op: het duurt een aantal dagen, nadat je bestelling verstuurd is, voordat de Track & Trace-informatie beschikbaar is.

WAAROM ZIE IK GEEN NIEUWE INFORMATIE OP DE TRACKING PAGINA?
Dit is normaal en gebeurt vaker. Wanneer je geen nieuwe informatie ontvangt op de tracking pagina, is het pakketje wel gewoon onderweg. Sommige pakketdiensten houden de status niet altijd up to date maar betekent dus niet dat het pakketje niet onderweg is. Nog even geduld en je kunt aan de slag met je nieuwe diamond painting! 

Je kunt ook altijd nog even kijken of er al informatie beschikbaar is op de tracking pagina’s van PostNL (voor Nederland) of BPost (voor België). Soms kun je hier al wel meer informatie vinden.

WELKE PAKKETDIENST GEBRUIKEN JULLIE?
Op het moment dat het pakketje het land binnenkomt neemt in Nederland PostNL het over en in Belgie neemt BPost het over. We hebben een goede samenwerking met beide partijen en wij mogen gebruik maken van de tracking pagina’s van beide pakketdiensten.

WANNEER KAN IK CONTACT OPNEMEN?
Als je het pakketje na 25 dagen nog steeds niet ontvangen hebt kun je contact met ons opnemen. Wij gaan dan contact opnemen met de pakketdienst om te kijken waar het pakketje blijft. Als je pakketje nog binnen deze 21 dagen valt kunnen wij nog geen extra informatie achterhalen. 

IK HEB MEERDERE PRODUCTEN BESTELD, WAT NU?
Dan zul je verschillende pakketjes ontvangen (op verschillende tijdstippen)